Dine faciliteter - vores medarbejdere

Interim projekter

Brug for hjælp til et kortvarende projekt?

Vi har et team af specialister med stærk logistikerfaring i lagerdrift, flytning og optimeringer. Dette dedikerede team vil give enkelthed og overblik over projektet, som skaber besparelser gennem et proaktivt forbedringsarbejde. Al arbejdet foregår integreret i jeres eget IT-system i egne bygninger og med egne processer. Dette giver høj skalérbarhed og fleksibilitet.

interim projekter

Har du nogle spørgsmål?

Vi arbejder med partnerskaber og er dermed ”totalleverandør” af outsourcet lagerbemanding – din virksomhed opnår fleksibilitet, effektivitet og aktivitetsbaserede omkostninger, og du kan derfor fokusere på din kerneforretning.

logistikkompagniet

Hvorfor skal du vælge os

Med outsourcing af lagerbemanding til os med specialister, konsulenter og ledere med lang logistikerfaring i lagerdrift, flytning, optimeringer opnår du mulighed for fokus på kerneforretningen og kan få løst interim opgaver, såsom lagerflytninger eller interim ledelse nemt og bekvemt. Vi arbejder direkte i dit eget IT-system, egne bygninger og egne processer.

Da vi besluttede os for selv at etablere og drive lager, havde vi reelt intet kendskab til vores egne lagerprocesser og ingen ressourcer til at til køre et parallelt set-up i overgangsfasen. Derfor hyrede vi Logistikkompagniet til at håndtere overgangs- og opstartsprocessen. Deres knowhow inden for lagerdrift, it-systemer og koncepter var det, vi havde brug for.
Henrik Bøgelund
Logistikdirektør, Normal